2013. március 28., csütörtök

10.rész "A premier."

*Brittany szemszöge*

Amint meghallottam,hogy kivel kell együtt dolgoznom,eldobtam az agyam.Csak bambultam magam elé,mint egy bolond.. Nem akartam bunkónak tűnni,inkább magamban ordítottam. Valaki biztos szórakozik velem,nem véletlen,hogy pont az "ellenségemmel" tettek egy csapatba. Ki kell bírnom! Nem tűnhetek gyengének,nem is vagyok és soha nem is leszek az. Nem hagyom,hogy bárki is elnyomjon,legyőzzön.

Suli után egy célom volt,haza húzni a csíkot.Noszogattak a többiek,hogy üljek be velük valahova inni,csábítóan hangzott,de fontosabb dolgom volt. Vásárlás Victoriával. Hétvégén lesz új filmjének a premierje és nincs egy normális göncöm sem.Nem mutatkozhatok szakadt ruhában egész Los Angeles előtt. Remélem egyszer majd az én filmem premierjére készülhetek,ahol a középpont ÉN leszek. Otthon felhívtam Jamest,hogy van-e kedve elkísérni a premierre. Első hívásnál eleinte kicsöngött,majd hirtelen pittyegést hallottam. Kinyomta. Ezt nem hiszem el!Másodjára is megpróbáltam,pár csörgés után,ismét a foglalt jelzés hangja szólalt meg a telefonban.Mi a franc folyik itt?Kezdtem egyre mérgesebb lenni,de erőt vettem magamon és egy utolsó próbálkozásra szántam el magam.Mérgesen tárcsáztam újra a számot,James telefonja már kikapcsolt állapotban volt.A dolgok csak úgy kavarogtak össze-vissza a fejemben. Reggel még minden jól ment,bár a sulis résznél látszott,hogy alig várja hogy elhúzhasson.Én rontottam el valamit?A közös esténk is nagyon jól sikerült,vagy csak szerintem?Sürgősen beszélnem kell Jamessel,de most nem mondhatom le Vicky-t. Körül néztem a házban,apám persze megint nincs itthon.Justin Bieber készülőben lévő albumán segédkezik,ő az albumjának a producere. Rühellem azt a kölyköt,hogy miért,azt az elejétől fogva nem tudom megérteni. Apám szinte csak aludni jár haza meg,hogy tájékozódjon arról,hogy mi van velem,élek-e még. De mi van vele?Mondhatni,nem is tudok róla semmit.Mindegy,nem is nagyon érdekel. A kanapén bambultam magam elé és vártam,hogy megérkezzen Victoria. Addig is kapcsolgattam a csatornák között az egyik adón épp a "CeleBuzz" ment. Egy megdöbbentő hír(számomra az) következett.
"Martin Tucker vagyok és most Celeb híreinket hallhatjátok. Napjaink egyik sikeres fiú bandája a Big Time Rush nem rég jelentette be,hogy nyáron Európai turnéra megy. A srácok egy interjút adnak Szombaton,amiben a közelgő koncertekről,sorozatuk forgatásáról és magánéletükről kérdezik majd őket. A sajtó tájékoztatót élőben is nézhetitek itt a CeleBuzz csatornán. Köszönöm,hogy velünk tartottatok,találkozunk később."



Én csak tátott szájjal bámultam a tv-t,tudtam,hogy ez is hozzá tartozik a Jamessel való kapcsolatomhoz,hogy turnék lesznek stb. Nyárig még hosszú az idő,de megpróbálom a lehető legtöbbet együtt tölteni vele. De az előbb is milyen könnyen lerázott..

Épp jókor érkezett meg Victoria,örömömre. Kell egy kis kikapcsolódás, na meg új ruhák.
-Szia csajszi,készen állsz átváltozni?-integetett kezeivel.
-Sziaa. Átváltozni? Én csak új ruhákat akarok.-magyaráztam.
-Jó,jó persze az is lesz. Na gyere menjünk. Sok dolgot kell elintéznünk.-húzott a kocsija felé,de előtte felkaptam a hitel kártyám,kulcsaim és mentem is utána. Bedobtam magam mellé ő pedig beindította a motort. Kezével a rádió felé nyúlt,majd bekapcsolta. Lement pár jó szám,majd hírek következtek. Na de jó,remélem elmondják még 50-szer,hogy a BTR turnéra indul bla bla blaa. De meglepettségemre sokkal jobb híreket közöltek,amiktől majd kiugrottam a bőrömből.
"A radio news-t hallhatjátok,ahol elmondjuk a legfrissebb híreket,amikről tudnotok kell. Egy időre eltűntek a média és a zene világából,de most megújult külsővel tér vissza,készülő albumukkal Írország legismertebb bandája,akik 13 év alatt rengeteg fal döngető zenével drukkoltak elő,meghódítva ezzel a világot. És ez a banda nem más,mint a The Rasmus! Pár év kihagyás után,vissza térő koncertet adnak az "Orpheum"-ban,Április 10.-én.Jegyek már megvásárolhatók a banda hivatalos oldalán. Ez volt az egyik legújabb hírünk a zene világból. Következő hírünk,amiről szintén nem érdemes lemaradnotok. Sztár akarsz lenni? Vonz a tv,filmek világa? A Warner Bros szereplőket keres készülődő új filmjéhez. Ha megakarod mutatni tehetséged,jelentkezz awww.warnerbros.com/casting oldalon. Hamarosan jövünk vissza további híreinkkel. Viszlát mindenkinek."

-Vicky,Vicky-bökdöstem a mellettem vezető lányt,aki rám szegezte fél tekintetét.-Te is hallottad a casting-os részt? Ez lehetne a betörésem a filmek világába!
-Persze,hogy hallottam hisz én is itt ülök melletted.-magyarázta nevetve.-Itt a nagy lehetőséged! El kell menj a válogatásra! El jött a te időd barátném.-simította meg a vállam Vic.
-És a The Rasmus visszatéért!-tettem hozzá.Már sikoltoztam a boldogságtól,két ilyen jó hír egymás után,meg is feledkeztem Jamesről...-El kell menjek a koncertre is. El jössz velem???-néztem rá kérlelő tekintettel.
-Én nem nagyon ismerem ezt a bandát,és az nap dolgom is van,ne haragudj.-hangja letért a vidám hangnemről és szomorúra váltott.
-Óóhh,értem. Akkor majd megkérek valaki mást.-hajtottam le a fejem.
-Hééy!Ne búslakodj!Hisz megkaptad életed nagy lehetőségét és mellé még egy szintén klassz hírt.-lökdöste meg a kezem. Küldtem neki egy már felerősödött mosolyt,majd elkezdtünk énekelni a rádióból szóló zenére.Pár perc múlva már ott is voltunk a Beverly Hills-i plázában,ami az egyik legjobb a városban.

-Úristen Brittany. A mennyekben vagyunk?-Tátott szájjal állt Victoria amikor meg látta azt a sok gyönyörű üzletet,gyönyörű cuccokkal együtt.Nekem is tátva maradt a szám,amikor megláttam a meseszép ruhákat,megvenném mindet.
-Azt se tudom hol kezdjem.-bámultuk a jobbnál jobb üzleteket,végül rámutattam az egyikre és bementünk.


Nézegettük a sok divatos ruhákat,kiválasztottunk párat,majd bevittük őket a próba fülkébe. Egyenként próbáltuk fel és néztük meg magunkat a tükörben. Majd sorra a többit. Meg is vettük őket,egész jól álltak. Sorra jártuk az üzleteket,mindegyikben vettünk valami gyönyörűséget. 1 óra vásárlás után,mikor már vettünk vagy 14 pólót,nadrágot,cipőt,alkalmi ruhákat úgy döntöttem egy 5 percre leülök.


Victoria közben a próba fülkében próbálgatta a többi ruhákat,majd sorra mutatta meg,hogy állnak rajta. Mindegyikben nagyon jól mutatott.Meg is vett belőle 2-t. Úgy döntöttünk ennyi elég lesz egy időre. Folytattuk sétánkat az üzletek között,benéztünk még pár helyre,vettünk táskákat,ékszereket,napszemüveget és nem hagytam ki,hogy ne vegyek magamnak sapkát. Kerestünk egy kávézót,majd nagyot sóhajtva leültünk és rendeltünk két karamellás capucchino-t. Közben elmeséltem neki a Jamessel történteket,aminek nagyon örült,majd a rossz részét is. Elfogyasztottuk az italunkat,majd Fáradtan hozzánk vettük az irányt. Amint oda értünk,megkérdeztem tőle nem-e van kedve nálunk aludni,mind a ketten hullára vásároltuk magunkat és elaludna vezetés közben.
-De holnap van a premier...-mondta már csukott a szemmel a fotelban ülve.
-Tudom. Majd holnap mindent elrendezünk,de most menjünk aludni. Már este 9 óra.-akkorát ásítottam,hogy betudtam volna kapni valakit. Nagy nehezen de felvonszoltuk magunkat a lépcsőn majd belevetettük magunkat az ágyba.

***
Mindketten kipihenten ébredtünk,de nekem megint az a furcsa álmom volt,mint előző éjjel. Ajj..inkább nem törődök vele.
-Gyere Brittany készüljünk 13:00 kor kezdődik és most 10:00 óra van.-Utasított.Elment lezuhanyozni,utána én.Zuhanyzás után elkészítettük a hajunkat majd a sminket és felvettük a tegnap erre az alkalomra vásárolt ruhánkat. 12:00 kor elindultunk,mert Victoriának hamarább ott kell lennie. Sajnáltam,hogy nem tudtam beszélni Jamessel,örültem volna,ha elkísér.
Indultunk ki a házból és egy fekete terepjáró állt a házunk előtt,aminek ablakai sötétítettek voltak. Beszálltunk,majd egyenesen a helyszínre mentünk. Amint kiléptünk a kocsiból,a vörös szőnyeg terült el előttem. Sosem voltam még ilyen eseményen,de nagyszerű érzés volt ott lenni. Kiszálltunk a kocsiból és hatalmas sikoltozások,kamerák kattogása hallatszott.

Egymás mellett sétáltunk végig a vörös szőnyegen,de Vic közben megállt pózolni a kameráknak. Csak mosolyogtam és mentem tovább,de Vic vissza húzott.

-Itt maradsz!-nevetett,majd átkarolt és csak a kamerák kattogását,villanását láttam. Nagyon tetszett ez az egész,csatlakoztam Vicky-hez és én is pózoltam,ne csak megmeredve álljak ott..

                                                        
Victoria & Brittany

Elindultunk a színfalak mögé,Victoriát arrébb hívták,hogy adjon interjút. Én addig elsétáltam,bementem az épületbe majd elvettem egy pohár pezsgőt az asztalról,amin mindenféle étel,ital volt felszolgálva. Pohárral a kezemben,mentem tovább majd olyat láttam,hogy a pohár kiesett a kezemből..

~Remélem tetszett a 10.rész! Írjatok kommentet,hogy tetszett-e vagy sem és milyen a történet +találhattok egy "Tetszik" gombot is a részek alatt.Ha TETSZETT KATT RÁ.
Sokat számít a véleményetek,mert csak úgy tudom meg,hogy jó-e az,amit írok. Most jönnek az izgalmas részek,érdemes olvasgatni..;)

By;Bubesz Grimes



10 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik így tovább kövit..... :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, mit látott? Gyorsan a kövit!

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik ez a blog :D ügyesen írsz :D csak így tovább és minél előbb kövit :D amúgy bocsi h belekötök, de mi az a telepjáró??? :P bocsáss meg, de ezt nem hagyhattam ki :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a komikat.:) <3
      - A terepjáró,az egy úgymond nagyobb fajta autó./ezt jól megmagyaráztam.>< /

      Törlés
    2. nem terepjáróra gondoltál véletlenül???? xd

      Törlés
  4. nagyon tetszik.... :) mirok lesz kövi?

    VálaszTörlés